Verzending

Bestellingen waarvan de betaling op werkdagen vóór 14.00 uur Nederlandse tijd bij ons binnen is, worden normaal gesproken dezelfde werkdag verzonden.

Verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen binnen Nederland van € 35,- en meer versturen wij gratis.
Bij bestellingen onder € 35,- rekent de webwinkel standaard € 5,00 behandel- en verzendkosten.

Let op: Past het pakketje echter wel gewoon door de brievenbus, dan storten we het teveel betaalde bedrag retour. Wij zijn verplicht om BTW te berekenen over de verzendkosten.

Verzendkosten buiten Nederland:

Bij verzending van bestellingen naar het buitenland rekenen wij een korting op de werkelijke verzendkosten voor pakketpost met een extra korting bij een bestelling boven de 35 euro. Bekijk voor de juiste tarieven in je winkelwagen.

Al onze bestellingen versturen wij met DHL of PostNL
Afhankelijk van de omvang van de bestelling versturen wij dus met pakket- of met brievenbuspost.

Ophalen

Het is mogelijk om je bestelling op afspraak zelf op te halen in Loosdrecht of op 1 van de beurzen waar we staan.
Neem contact met ons op voor een dag/tijd en we zorgen dat het pakket voor je klaarligt.
info@scrapfever.nl

Retourneren

Producten die je bij ons hebt besteld mogen, conform onze leveringsvoorwaarden, kunnen altijd zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen worden geretourneerd.
Als je producten wilt retourneren dienje je wel aan de volgende regels te houden:

•Producten moeten binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd;
•Retourneringen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en, zoveel als mogelijk, in de originele verpakking worden teruggestuurd;
•Producten moeten in een stevige verpakking en op eigen kosten, voldoende gefrankeerd, worden teruggestuurd;
•Terugsturen naar het volgende adres: Scrapfever, Hazelaarlaan 12 1231EH Loosdrecht
•Vermeld bij de retourneren duidelijk je naam en het bestelnummer;

Als je van mening bent dat een product niet voldoet aan de specificaties, neem dan eerst contact op met ons.
Wij kunnen dan in overleg met jou bepalen of het product inderdaad niet voldoet en in overleg de artikelen te
vervangen of eventueel te besluiten om een product retour te nemen. In dat laatste geval ontvang je het aankoopbedrag zonder verzendkosten van ons retour.

Als een product beschadigd is, neem dan eerst contact met ons op.
We kunnen in overleg bepalen hoe we dit oplossen.